لعیالعیا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

لعیا جون مامان

نظرات (4)

مامان درسا
28 آذر 91 1:42
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
مامان کوثری
18 دی 91 19:10
با سلام با طراحی تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم طرح های جدید تقویم ما را حتما ببینید http://temparti.blogfa.com/
خواهر فرناز
19 دی 91 22:10
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردم اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس من 0012 دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.ph
بابای مهتا
30 دی 91 7:48
سلام صبح زیبای زمستونی تون بخیر دلتون گرم گرم واقعا شرمنده الطاف و ابراز محبت شما شدم... ما رو ببخشید. بد قولی از ما بود که به موقع نتونستیم داستان پرواز مهتا خانوم رو درج کنیم آخه مادرش همه مطالب رو نوشته بود ولی یه روز که اونو خواستم توی وبلاگ قرار بدم طاقت نیاورد و راضی نبود که بقیه با خوندن اون ناراحت و غصه دار بشن... باز هم شرمنده ایشالا وقتی درج شد به شما هم اطلاع خواهم داد. با تقدیم احترام